De Indrukmakers gaan aan de slag met Suske en Wiske op Boektopia
Ook dit jaar zijn ‘De Indrukmakers’, de printpromocampagne van Febelgra, weer present op Boektopia in Kortrijk Xpo. “Van 25 oktober tot en met 2 november 2025 laten we bezoekers live ervaren hoe indrukwekkend print écht is”, zegt Kelly De Meuter, verantwoordelijk voor marketing en communicatie bij Febelgra.

De Indrukmakers pakken uit met een primeur op Boektopia. Nog vóór het nieuwe Suske en Wiske-album ‘Het Geweven Geheim’ in de winkels ligt, drukken ze de cover en eerste pagina’s live op de beurs.
De actie loopt in samenwerking met Standaard Uitgeverij, de uitgever van Suske en Wiske. “Elke bezoeker kan zijn exemplaar eenvoudig personaliseren met naam en foto – een unieke herinnering die de veelzijdigheid van print toont”, stelt Kelly De Meuter.
Voor de printopstelling en personalisatietechnologie wordt er samengewerkt met Canon, Dataline, Enfocus en Igepa. “De printer wordt bediend door leerlingen van Don Bosco Sint-Denijs-Westrem. Zo betrekken we jong talent rechtstreeks bij deze publieksactie en tonen we dat de grafische sector ook voor de volgende generatie boeiend, creatief en innovatief is”, aldus De Meuter.